Arga kommentarer?

Såg att det var många som skrivit "arga" kommentarer..
Bara så ni vet så vet min sambo ALLT jag skriver då det är han som berättar för mig vad som händer därinne och jag frågar SJÄLVKLART om jag får skriva ut det här, jag tänker aldrig nämna vem han är eller vem jag är.
Så det är ingen som kommer få veta vem min sambo eller jag är!

Jag skriver endast om sånt här då jag mår väldigt dåligt själv och vill skriva av mig och berätta för andra så dom håller ifrån sig droger och all skit!
Vill ni skriva massa elaka saker så behöver ni inte skriva alls, tack.

Och vill bara tacka för alla fina kommentarer med!:)
Det värmer verkligen.

// Mitt liv med en missbrukare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0