JÄVLA KÄRRING!

Ursäkta mitt fula ordspråk..
Men nu är jag RIKTIGT förbannad och ledsen alltså..
Ringde precis till avgiftningen, och min sambo har fått skrivit upp 5 personer på en lapp som får ringa in till honom när dom vill.
Och jag står HÖGST upp på listan..
Skriver hur vi sa iställe är för sur att skriva nå långt.

Jag: Hej, det är ***** sambo, tänkte bara höra om ******* är vaken så man kan få säga godnatt?
Sköterskan: Hejsan, vad heter du?
Jag: *****, är han vaken?
Sköterskan: Tyvär så kan jag inte säga något då jag inte vet vem du är.
Jag: Men jag står ju med på hans kontaktlista?
Sköterskan: Tyvär, vet inte vart kontaktlistan är så kan inte säga nånting.
Jag: Men skojar du? Jag ringde ju innan idag runt 16:00 och ville prata med honom men då sov han sa dom, så nu får jag inte ens veta om han är vaken eller mår bra?
Sköterskan: Tyvär, kan inte säga något.
Jag: Kan du inte ens säga ja eller nej om han mår bra så man slipper vara orolig iallafall?
Sköterskan: Nej som sagt, ring imorgon igen på förmiddagen så får nån leta reda på kontaktlistan. KLICK så la hon på...

Vilken jävla kärring alltså!
Blir så förbannad så jag verkligen kokar, tror ni jag kommer sova nå bra inatt? nej..
Kommer inte kunna sova en blund!
Aja tänker försöka släppa det där nu för jag ska upp och jobba imorgon, har nått hänt så då ska dom få se på grejor!

Iallafall, fick hem papper från soc idag, sambons behansling kommer gå på 150-200 tusen, helt sjukt vad dyrt!
Så jag och han är jätte glad att han fått chansen till detta.
Sambon sa igår att han funderade på att ta fängelse som är 6 månader med för då kommer han ut fter 4 månader, men jag övertalade honom att inte göra det, han vet ju knappt vad han säger nu när han har sån jäkla avtändning.. Vill bara vara till hjälp åt honom, men vet inte riktigt vad jag mer kan göra än att finnas här för honom eftersom han är så långtbort från mig och sitter därinne :/
Jag peppar honom hela tiden för att han inte ska skriva ut sig därifrån...
Nästa söndag har jag och hans mamma bestämt att vi ska åka och hälsa på, så då får vi se hur ställer ser ut med..

I helgen åker jag till min familj som jag inte träffat på länge eftersom jag inte haft råd att ta tåget dit, för alla pengar har ju gått till hans knark, så jag kommer nog inte kunna skriva något här då.
Min sambo räknade ihop hur mycket bara hans subutex missbruk kostar per månad, och jag höll på att tappa hakan, 27 TUSEN KRONOR kostade hans subutex missbruk i månaden, förstår ni vad mycket pengar?
Och då har han inte ens räknat med sitt benso missbruk, vilken säkert ligger på runt 10 tusen om inte mycket mer...
Så sjukt mycket pengar man hade kunna lagt på annat, så jag hoppas min finaste klarar detta nu så när han kommer ut ska jag bjuda han på en utomlandsresa.

Nu måste jag iväg och duscha och kasta allt som har med droger att göra här hemma!!
Alla sprutor och ALLT ska booort!

//Mitt liv med en missbrukare

Kommentarer
Postat av: Hannah - fd narkoman

Förstår att du blir arg men hon gör bara sitt jobb, hon hade brytit emot sekretessen om hon sagt något. Min mamma ringde en gång och hon fick inte heller veta nåt..

2011-03-03 @ 16:16:35
URL: http://hkempinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0