Jävla läkare..

Pratade nyss med min sambo, han sa att han inte får nå subutex inne på behandlingen så han har lega och spytt och varit jätte dålig idag av abstinensen..
Dom hade lovat honom att han skulle få både benso och subutex där inne, han får bara benso..
Det är ju subutex han behöver mest hjälp med era dumma läkare!
Fy satan va elak att ljuga nån rakt upp i ansiktet sådär.

Nä, såhär får det bara inte gå till!
Och han kan ju inte skriva ut sig heller för då åker han in i fängelse istället..
Nä, nu ska jag ringa hans mor och säga hur han mår och så, roligt att man får ringa runt till hans nära och kära och säga hur det går och så eftersom det bara är jag typ som får ringa dit, och han får ringa mig med såklart.

Skriver säkert något innan jag ska sova.

//Mitt liv med en missbrukare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0