Segt internet

Är hos mina föräldrar som jag skrev innan så har jääätte segt internet här, så får svara när jag är hos någon annan med lite snabbare internet :)
Kan svara på en fråga jag såg att en hade kommenterat:
Postat av: Ellen M
När började han missbruka? Orsaker? hade ni träffats då? Kram

Svar: Han började med att dricka väldigt mycket när hans pappa tog livet av sig när han var 16 år gammal, sen har ledde det till hasch som han höll på med i 3 år innan han övergick till starkare droger..
Alla orsaker är väl väldigt dålig uppväxt då han fick se sin mamma bli slagen varje dag, hans pappa tog livet av sig, han har adhd och mår väldigt dåligt psykist med, sen har han ashberger med eller hur det nu stavas.
Sen är det väl mycket mer på vägen som hänt också.
När vi träffades för över 4 år sedan så drack han dagarna i ända, sen efter 6 månader ungefär berättade han att han rökte på ibland med,  sen efter lite mer än ett år efter vi varit tillsammans så började han med tyngre doger.
Subutex har han varit beroende i ungefär 2,5 år nu, och benso betydligt längre.

Nä, nu måste jag sova, helt slut..
Hostade hela natten igår så inte fått sovit mycket alls.
Men jag skriver och svarar på allt såfort jag fått tag i snabbare internet.

En fråga till er: Hur gör man så ni kan följa min blogg? Ska ju finnas en knapp man kan trycka på så man kan följa bloggen, hur får jag dit den? Tacksam för svar.

//Mitt liv med en missbrukare

Kommentarer
Postat av: Nina

Du borde tipsa dina besökare att bara söka på dig på bloglovin, jag sökte på dig där så nu följer jag din blogg, utan att du behöver ha någon knapp.

Fortsätt kämpa, jag tror på dig och din sambo.

2011-03-05 @ 10:59:53
URL: http://bossbitch.blogg.se/
Postat av: maja

Om du någonsin listar ut hur man kan lägga till det på hemsidan, utan att behöva gå in på bloglovin får du hemskt gärna höra av dig:)



Bra blogg förresten! Mycket bra, viktig och läsvärd!

2011-03-05 @ 11:27:34
URL: http://maja1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0