Vilka sur kärringar...

Vilka sur kärringar det finns, samma kärring som va grinig och elak på avgiftningen för någon dag sedan svarade igen..
"Ring om 30 min så ska jag kolla upp det du frågar om" sa hon, jag frågade om sambon var vaken?
Vet dom inte vart dom har dom?
Har varit massa skumt när sambons mamma och jag ringt, dom har gett telefonen till fel person, sagt att dom tagit blodprov osv på sambon än fast dom inte har det.. Verkar vara massa strul därinne :/

Får se vad surtanten säger om 30 min då..
Får säkert inte prata med honom ändå.
Nu ska jag gå och laga mat, chickeynuggets, ris och sötsursås :)

//Mitt liv med en missbrukare

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: följer inge bloggar tyvärr

2011-03-07 @ 19:21:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0